luni, 14 decembrie 2009

AMR 10


Doar zece zile au mai ramas pana la marea sarbatoare de Craciun, insa nu mai simt bucuria de altadata,aceea cand eram copila si abia asteptam sa-mi impodobesc bradutul cu beteala multicolora si cu globulete de toate neamurile! Grijile de adult nu-mi dau pace, oricat as incerca sa urmez sfaturile persoanei iubite si a parintilor, sa le las deoparte si sa ma bucur de sentimentul nobil al craciunului.Incerc sa urmez acceasi datina ca in copilarie, imediat dupa sfantul Nicolae sa impodobesc pomul , asa am facut si anul acesta, e frumos(din pacate nu am poza cu bradutul meu) , dar parca lipseste ceva, nu stiu ce, dar lipseste! Voua va lipseste ceva sau poate cineva?

Un comentariu:

  1. A si nins... ce-ti lipseste? Miros de cozonac si colinde... Si mai tine post, poate asa intri in atmosfera. A... Mai aprinde cate o lumanare parfumata, mai vezi un film cu Mos Craciun... Curaj...

    RăspundețiȘtergere