joi, 2 aprilie 2009


Aooooleeeuuu, doamne ce uitam eu.Azi, dis-de-dimineata am impuscat.Nuuu, nu oameni, jandarmii ne-au provocat la un concurs de tir.Bineinteles la cat de "buna" sunt sa nimeresc tinta, am tras abia de 6 puncte.Oricum, mi-au zis colegii si baietii de la jandarmerie ca e destul de bine pentru ca altii nu au nimeric nici macar plansa.Sa derulez putin filmul: ora 9 am ajuns in poligon, ne intruieste " daca se blocheaza pistolul nu-l indreptati catre colegii dumneavoastra" ,hmm..normal ca nu sunte cretini sa facem asa ceva( cu toate ca as fi impuscat vreo cativa dintre "marii jurnalisti" ai judetului).Bunnn, ni se incarca armele cu munitie,"pregatiti-va , foc!!!"...aud primul glont, nu mai auzeam nimic, mi se infudasera urechile.Domnu' jandarm, dar casti, casti nu aveti? Ne lasati surzi, eu cu ce mai aud, cu ochii? Mda, tragem 3 focuri de proba, dupa care 6 pentru concurs.Si dupa ce am terminat de facut "poc poc poc" ne-au invitat la o sampanie si deabia acolo au inceput sa mi se desfunde si urechile , insa au inceput sa se inmoaie genuchii, de ce oare ? :D

Un comentariu:

  1. Da? Pe cine ? Pe cine? Am si eu cateva sugestii... dar sa nimeresti de data asta... Ca decat sa-l impusti de 6 puncte, mai bine il opreste politia si ii da tot atatea... de penalizare.

    RăspundețiȘtergere