duminică, 5 aprilie 2009

A venit primăvara!

A venit primavara...acest sentiment l-am avut astazi cand am iesit in parcul "Strand".Bineinteles, sa nu credeti ca am avut timp de plimbari(cam rar asa ceva) , am fost impreuna cu colega mea, Raluca sa facem un material despre cum se ditreaza oamenii intr-o zi de duminica.Intamplarea a fost ca afara erau aproape 25 de grade, fapt ce ne-a bucurat enorm.Parcul era plin de copilasi veniti cu parinti, cu bunici , cu catel , cu ...tot familionul pentru a se "distra " cum au spus cei mici.Unii se jucau, altii se plimbau..iar altii isi dezmorteau oasele facand exercitii. De cum am ajuns , am simtit mirosul primaverii, razele soarelui incalzeau crengile copacilor si mangaia firele de iarba.Si mai gata, cu atatea dulcegarii ca nu-mi sta in caracter , asa ca va invit sa vedeti materialul realizat impreuna cu ai mei colegi.

Un comentariu:

  1. Fiecare cu norocul lui : Unii se relaxeaza in timpul serviciului, altii nici in timpul liber !

    RăspundețiȘtergere