duminică, 25 octombrie 2009

HAI LA FOCUL LUI SUMEDRU!


Este un eveniment prin care se marcheaza incheierea anului agricol ,astfel in ajunul Sfantului Dumitru se aprind focuri. Fix la ora 19,00, localnicii din Topoloveni s-au strâns în faţa unui rug înalt format din crengi uscate. Primarul a luat faclia şi, după ce un flacau a stropit bine cu motorina ca sa arda, a pus foc. Dintr-o data valvataia s-a înalţat caţiva metri, iar copii au inceput sa strige « HAI LA FOCUL LUI SUMEDRU ».Imediat femeile mai în vârstă au început să împartă nuci, covrigi şi mere. Eu, am capatat doar 2 covrigi...Noroc cu Ema ca a cumparat popcorn .

7 comentarii:

  1. Misto, poze! Eu am postat mai multe! Intră şi vezi! Auzi, dar cine e mă frumuşelul ăla cu microfonul? A, da! Scuze! Eu sunt! Lol!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine nu m-ati luat! Sa va fie rusine. :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai primit si o prajitura... Dar i-ai dat-o lui Florinel. Cred ca o sa o dam si noi mai departe Ralucai, ca sa ne ierte...
    Mi-a placut partea cu flacaul care a stropit gramada. Bun asta...

    RăspundețiȘtergere
  4. A! Asta imi aduce aminte sa ii dau Anei banii pe pop corn... Ca am uitat. Asa ca Ana a cumparat pop corn.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hellleeeeuuuuu! Ce faci, măi!? Nu mai publici şi tu ceva? Aştept să citesc! Creează că ştiu că poţi!

    RăspundețiȘtergere