luni, 19 octombrie 2009

A fost odata ca niciodata...


Asa incepe orice poveste frumoasa si care are un final frumos.Din pacate una dintre etapele vietii mele nu s-a putut incadra in acest "cliseu".Este vorba de tv unde am lucrat si inca mai am vreo 2 saptamani dupa care ma voi desparti.Totul a inceput frumos, am renuntat la o alta tv pentru a merge la ARGES TV.Nu o sa regret nicio clipa acest lucru, pentru ca am facut ce mi-am dorit cel mai mult...sa lucrez in departamentul "eveniment".Echipa pe care am gasit-o aici era foarte tanara, unii dintre ei fiind chiar studenti, nu a contat faptul ca eu mai lucrasem in presa,alaturi de ei am invatat lucruri minunate.Din pacate pentru noi toti,cei care am muncit de dimineata pana'n seara, s-au dus pe apa sambetei cateva dintre visele pe care le aveam(si asta pentru ca nu totul se rezuma la un loc de munca)doar intr-o singura zi, de luni ,cand ne-au anuntat ca aproape intreg colectivul va fi nevoit sa plece acasa si vor ramande doar cativa.In ciuda tuturor rautatilor scrise pe blogguri sau in presa locala,ArgesTv a fost una dintre cele mai bune tv locale cu una dintre cele mai bune echipe de reporter.Imi doresc ca totul sa devina o amintire frumoasa si sa nu am sentimente de indiganre pentru ca altii nu au stiut sa aprecieze adevarata valoare a oamenilor.

5 comentarii:

  1. Noi cei care am lucrat la Arges TV stim cel mai bine cat de frumos a fost. Important e ca noi am invatat unii de la altii si ca am reusit sa formam un colectiv de invidiat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea, capul sus! Am format cu totii o echipa frumoasa si unita si cu asta trebuie sa ramanem peste ani. Iti doresc mult succes si te felicit pentru tot ce ai facut. Esti un reporter care promite, nu te lasa. Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate, Andreea! A fost o perioada frumoasa in care am invatat multe lucruri, o experienta pe care ma bucur ca am avut posibilitatea sa o traiesc, alaturi de un colectiv de oameni tineri, ambitiosi si mai ales, pasionati de meseria lor.
    Eu ma numar printre cei mici din redactie, care la inceput habar nu aveau cu ce se mananca televiziunea. A fost greu la inceput, mai ales ca pentru mine era si primul job... si nu ascund faptul ca am fost de mai multe ori tentata sa renunt. Abia acum imi dau seama de ce n-am facut-o... pt ca meseria asta e ca un fel de microb!
    Dar cum spuneai si tu, A FOST ODATA! Ce sa mai zic, bafta tuturor si las` ca ne facem noi mari!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Fratilor, intradevar Arges tv a fost si sunt convins ca va reveni una dintre cele mai bune televiziuni locale din tara. Nu exagerez cand spun acest lucru. Va cunosc pe toti si pot spune ca sunteti niste tineri care promit mult si sunt convins ca nu o sa renuntati la presa. Ar fi pacat! Si eu vreau sa va felicit pentru ceea ce ati facut si sunt sigur ca nu s/a terminat aici. Stiu ca ma voi mai intalni pe teren cu tine, Andreea, cu tine Raluca si cu Steluta (sa nu ti strangi parul ca te confund cu punctul). Andreea nu te da batuta ca esti fata desteapta. Oricum pentru mine a fost o onoare sa colaborez cu voi si sper ca acest lucru sa fie din nou posibil intr/un timp cat mai scurt.

    RăspundețiȘtergere
  5. @gamalia-multumes ema pentru comment,oricum noi o se ne mai intalnim sigur (mai ales la anul),dar pana atunci mergem la lectii de dans :D.@ralu-tu stii ca ai fost cea mai buna colega,nu am cuvinte suficiente pentru a caracteriza persoana ta si m-ai ajutat foarte mult atunci cand aveam nevoie :*.(te pup).@Stelu' esti o adevarata steluta si cred ca am spus tot :*.@Costi,mi-ai demonstrat ca esti un bun prieten in care poti avea incredere si care ar putea ajuta pricand este nevoie.Sper sa ne intalnim cu totii pe"teren".Va pup

    RăspundețiȘtergere