joi, 27 mai 2010

Mi-e cald!


A venit caldura, mon cher! Pai da,acu' ne plangem, ca asa suntem noi, ne place sa ne vaicarim, cand e frig, e prea frig, cand e cald, e prea cald.Sa fiu sincera,nici eu nu fac exceptie, ma tot vait ca e prea cald, norocul meu este ca atunci cand vin de pe teren ,ma pot racori in redactie, in momentul cand intri aici, pare ca ai ajuns intr-un frigider.Si mai am un of, de obicei cand era cald afara, mancam si eu inghetata , beam cate o cola rece, acum ,nu-mi mai pot desfata papilele mele cu aceste MICI placeri pentru ca trebuie sa slabesc, ca doar vreau sa fiu o mireasa frumusica.Apropo, am uitat sa intreb, va e cald?

2 comentarii:

  1. Uite, vezi? Din cauza ta plouă în week-end, că prea te-ai văitat de căldură! I hate you! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. mda, pai nici acum nu-s multumita pentru ca nu-mi place ploaia, dar deh , acu ce sa mai zic, tac :D

    RăspundețiȘtergere