luni, 31 mai 2010

Ploaie+greva=dureri

Ah, ce ma doare capul!Asa am inceput o noua saptamana de munca, cu dureri de cap si vaitandu-ma.Colegul meu, ma tot intreba de ce ma doare?Pai nici eu nu stiu, asa ca raspunsul nu a mai venit.In plus, parca mi-e si lene, nu prea am chef, mai ales ca afara se strang norii, la televizor sunt stiri despre greva, se simte si aici o atmosfera cenusie, as dormi si iar as dormi...dar imi revin repede gandidu-ma cate lucruri am de rezolvat pentru nunta, mai ales ca acum ne-a vent in cap ideea ca ar fi bine sa facem cununia civila in alta zi decat cea religioasa.Nasii s-au gandit ca ca ar fi frumos si mai putin obositor pentru toata lumea daca cele doua eveniment ar fi separate.Acum trebuie sa ma apuc de scris, ihh...

2 comentarii:

  1. Daaaa.... Pai nu-ti trebuie si tie niste seturi de cesti, pahare, cateva aspiratoare, vreo 3 mixere... Cam asa o sa fie. :)) Mie sa imi zici de la inceput ce vrei :P

    RăspundețiȘtergere
  2. corect ema, nici nu indraznesc sa te contrazic :D o sa fac o lista cu ce am nevoi si o voi imprima pe invitatii

    RăspundețiȘtergere