marți, 1 iunie 2010

Apa de ploaie

Cateodata trebuie sa ma multumesc si cu ploaia, in ciuda faptului ca nu-mi place.O sa profit de aceste zile in care va tot picura pentru a pune niste butoaie, galeti si alte recipiente(noroc ca am terasa la bloc) in care se poate strange apa de ploaie sa ma spala sau poate imi voi face dus chiar in fata blocului sub stropii de ploaie.Acum, o sa va intrebati de ce sa ma spal cu apa de ploaie, sa nu credeti ca e vreo reteta de infrumusetare, o sa procedez in acest mod pentru ca acolo unde locuiesc, in marele oras Topoloveni, apa este oprita de vreo 2 zile. Doar pe scara mea nu curge apa din cauza unor vecini "amabili" care nu au fost in stare sa-si plateasca facturile.De toaleta ce sa mai zic, cred ca o sa poluez garla :))

P.S Pentru cei care stau in preajma mea, in cazul in care simtiti un miros intepator se intampla din cauze independente de vointa mea.

2 comentarii:

  1. Vezi, daca aveai fantana cantatoare la Topoleni, aveai unde sa faci baita :P

    RăspundețiȘtergere
  2. mda, stiam ca exista o fantana, nu cantatoare, dar nici cu apa nu am mai vazut-o

    RăspundețiȘtergere