luni, 7 iunie 2010

Meseria bine aleasa=bănoasă

Luni, o nouă zi de muncă, soare, cald, ce să mai...vreme frumoasă,numai bună de umblat pe teren.Pe la 11.00 maă apuc de scris şi pe la ora 14.00 plec acasă.Până aici neobişnuit este doar că am terminat devreme serviciul, însă în drum spre casă sunt nevoită să trec prin Piaţa Ceair.Pe tot traseul pieţei aud la tot pasul ŢIGĂRI, ŢIGĂRI, ŢIGĂRI! Nu contează că domnii miliţieni stau parcaţi chiar în mijlocul "punctului de desfacere" într-una dintre maşini, nu pare deloc să fie deranjaţi de aceşti vânzători ambulanţi. Oare cât o fi şpaga? Trebuia să o ascult eu pe mama şi să mă fac poliţistă, poate eram şi eu "şmecheră" cu bani la ora asta.

2 comentarii:

  1. Daaaaaa, ca aveai si fata de politist. Stii tu, sunt Andreea David si... va ia mama dracu`

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) mai gamalio...de cate ori m-ai scapat tu din disperarile mele "popesciene" sa zic asa

    RăspundețiȘtergere