joi, 28 octombrie 2010

Dance with me to the end of love


Ma simt fericita, nu stiu de ce simt nevoia sa spun lucrul asta, dar ma simt al naibii de bine. Majoritatea persoanelor pe care le-am intalnit m-a intrebat(acordul este facut cu "majoritatea" :)) ) cum este sa fii maritata, uite ca mai spun inca o data, e bine, e foarte bine deocamdata.GAtesc doar ce-mi place si cand imi place, curatenie o fac din placere, de spalat nu se mai pune problema, asa ca imi ramane destul timp liber sa petrec cu iubitul meu sot. Imi doresc acum doar sa fie la fel ca panca acum cat mai multi ani ce vor urma...

2 comentarii:

  1. Asa, bine. Ar fi si mai bine sa il educi putin. Sa gateasca si el o data pe saptamana si sa spele baia. Atunci mariajul e ideal.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) de spalat baia, nicio sansa, doar o sterge asa cu mopu sa nu alunce

    RăspundețiȘtergere