marți, 30 noiembrie 2010

La multi ani tuturor Andreelor si Andreilor

2 comentarii:

  1. Salut, am o propunere de colaborare care implica un discount important! Este vorba despre: http://blogatu.ro/2011/02/caravana-reducerilor-miniprix-soseste-in-acest-weekend-in-judetele-iasi-arges-si-mehedinti.html
    Contacteaza-ma la adresa de e-mail blogatu@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut! Am cautat in tot blogul un formular de contact si nu am gasit, asa ca sper sa nu te superi ca incerc sa dau de tine printr-un comentariu. Am vazut ca esti din Arges, ca si mine. Vreau sa fac o pagina separata pe blogul meu cu cateva alte bloguri din judetul nostru, cu o descriere ampla etc. Te-ar interesa? Un fel de schimb de link-uri. Imi doresc sa promovez blogosfera argeseana. Te rog, nu ezita sa ma contactezi pe blogul meu. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere