luni, 16 mai 2011

Mustrare


Azi am fost mustrată de Costi pentru faptul că nu am mai scris nimic pe blog. Aşa că trebuie să ma ţin de cuvânt. Viaţa-i minunată, aşa spun cei cunoscuţi mie, dar în acelaşi timp se contrazic prin faptul că se vaită mai tot timpul. Se vaită de vreme, ba când e soare, eprea cald, când ploua, de ce ploua, se vaită de serviciu(cine are) că au prea mult de lucru, alţii că nu au ce face, ca să nu mai vorbim de celebra CRIZĂ. Cu toate acestea, viaţa-i minunată! Dar fericirea ce înseamnă?

4 comentarii:

  1. Fericirea inseamna sa fii multumit cu ceea ce ai si sa iti doresti ceea ce poti obtine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Așa măi Andreea!!! Vezi că îți găsești timp și pentru blog??? Poate așa vorbim și noi mai mult, nu doar la conferința de la prefectură, și acolo prin sms-uri! Dar ce-ți veni să întrebi ce-i fericirea?? Io, cred că fericirea este peste tot în jurul nostru, trebuie doar să ști să o privești!!! Și ști cum se spune ... Fericirea mea, nu este și ... fericirea ta!! Te pup, și scrie mai des că scrii miștoo!!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) ms costi pt comentarii, am scris despre fericire pt ca tot mai multi in jurul meu se plang de tot felul de chestii!

    RăspundețiȘtergere